Public Relations
Součastí úspěšného marketingu je budování vztahů s médii
Účinná spolupráce s novináři, bloggery a dalšími odborníky je klíčová pro zvýšení viditelnosti a důvěryhodnosti vaší značky.
Pro úspěšný marketing jsou pozitivní vztahy s médii zásadní. Spolupráce s novináři, bloggery a dalšími odborníky je klíčová pro zvýšení viditelnosti a důvěryhodnosti vaší značky, což vede k většímu počtu návštěv webový stránek a prodejů.
Součástí Public Relations je průzkum veřejného mínění, ankety a další nástroje, jak oslovit trh a získat zpětnou vazbu.
Nedílnou součástí Public Relations jsou i sociální média a další digitální kanály k navázání vztahů s novými publiky a k budování vztahů s klíčovými influencery a předními osobnostmi.
Potřebuješ nastavit strategii a pravidelně komunikovat s médii, influencery a blogery? Máme k dispozici PR specialisty, které Ti otevřou dveře mediálního světa.