Nejčastější důvody odhlášení z newsletteru a označení za spam

Potýkáte se s vysokou mírou odhlašování newsletterů? Označují příjemci e-maily jako spam?

Jaké jsou příčiny a jaké je jejich řešení se dozvíte právě teď a tady:

Nejčastějším důvodem pro odhlášení z odběru newsletteru nebo jeho nahlášení jako spamu je to, že se příjemce nikdy úmyslně nepřihlásil do vaší databáze kontaktů. 24,8 % žen a 26,8 % mužů se automaticky přihlásí k odběru newsletteru, i když se nikdy nepřihlásili. 80 % lidí takové e-maily okamžitě smaže. K tomuto problému může dojít, když firma automaticky přihlásí uživatele během vytváření účtu zákazníka.

Existuje řešení: Je důležité, aby přihlášení k odběru newsletteru bylo zcela jasné. Dejte uživatelům vědět, když se zaregistrují k odběru vašeho e-mailového zpravodaje. Pomůže dvojité přihlášení a odeslání potvrzovacího e-mailu.

Zobrazit celý článek: https://www.smartemailing.cz/8-nejcastejsich-duvodu-odhlaseni-z-newsletteru-a-oznaceni-za-spam/

Sdílej na sociálních sítích

Chci konzultaci ZDARMA

Zavolej nám

nebo nám zanech svůj kontakt, brzy se Ti ozveme.

Sledujte nás na sítích: