Jak nespadnout do spamu?

svět e-mailingu čekají od únorpoštya nemalé změny: Gmail a Yahoo zavádějí nová pravidla pro odesílatele hromadné . Opatření vstoupí v platnost 1. února 2024 a mají za úkol posílit bezpečnost elektronické komunikace a snížit množství podvodných zpráv (včetně phishingu a spamu).

Nesplnění těchto pravidel může vést k automatickému zařazení e‑mailů do spamu nebo jejich nedoručení. Je důležité, abyste svou e‑mailovou strategii těmto novým požadavkům přizpůsobili a monitorovali svou reputaci. Pojďme se na jednotlivá pravidla podívat a říct si, co je potřeba nastavit a udělat:

1) Autentizace domény 

Správné nastavení DNS (Domain Name System) záznamů je pro vaši rozesílku naprosto nezbytné. Nyní Google & Yahoo kromě SPF a DKIM záznamů budou vyžadovat i DMARC záznam, který chrání doménu odesílatele a říká, jak má být zacházeno s e‑maily, které nejsou úplně autentizovány pomocí SPF a DKIM záznamu. Zkontrolujte si, zda máte všechny tři DNS záznamy správně nastavené, případně nastavení proveďte, podle naší nápovědy.

2) Jednoduché odhlašování

Uživatelé musí mít snadnou možnost odhlásit se z odběru newsletterů jedním kliknutím. Gmail a další klienti budou vyžadovat tzv. one‑click unsubscribe. Jedná se o údaj v hlavičce e‑mailu, díky němuž e‑mailový klient zobrazí “tlačítko” Odhlásit. Nemusí se vždy jednat o klasické tlačítko, někteří e‑mailoví klienti zobrazují text “Odhlasit” u základní hlavičky e‑mailu.

Sdílej na sociálních sítích

Chci konzultaci ZDARMA

Zavolej nám

nebo nám zanech svůj kontakt, brzy se Ti ozveme.

Sledujte nás na sítích: