Jsme kreativní marketingová komunita FRESH CRACKERS. Naší hlavní filozofií je princip „Životní přístup“ a hlavní zásadoukomunity je motto „Děláme věci jinak!“
Hlavním cílem naší komunity je možnost spolupracovat, podporovat se, vzdělávat se a dávat příležitost druhým.

Etický kodex člena FRESH CRACKERS
Každý člen komunity FRESH CRACKERS dodržuje stanovené morální zásady uvedené v tomto Etickém kodexu.
Morální zásady člena komunity FRESH CRACKERS:
- účastník nepodepisuje žádné smlouvy
- člen plní gentlemanské dohody (řečené slovo platí)
- účastník respektuje platné zákony České republiky
- člen se vyvaruje jakékoliv diskriminace
- účastník vždy jedná eticky a transparentně
- člen spolupracuje s ostatními členy komunity, je k nim loajální, má zodpovědnost za svoji i cizí práci a dodržuje zásady time managementu (plnění termínů včas)
- účastník dělá svoji práci zodpovědně s cílem na výsledek
- člen si váží svých kolegů a jejich práce
- účastník respektuje důstojnost, soukromí a práva ostatních členů komunity
- člen v případě nastalých problémů, vždy o nich informujeme, co nejdříve
- účastník si váží každého klienta, v komunikaci s ním je čestný, korektní, loajální a diskrétní
- člen u každého klienta zachovává mlčenlivost
- člen nikdy nepracuje pod vlivem omamných, psychotropních a návykových látek
Komunita FRESH CRACKERS se co nejvíce snaží naplňovat potenciál svých členů. Žádný člen komunity nemůže být nikdy žádán, aby jednal v rozporu s tímto Etickým kodexem. Komunita vnímá svoji společenskou odpovědnost, je šetrná k životnímu prostředí a váží si práce druhých.
Tento Etický kodex představuje minimální seznam pravidel pro zodpovědnou práci každého člena komunity. Každý člen komunity přijímá tato pravidla za svá a v případě jejich porušení, může být z komunity vyloučen.

Etický kodex komunity FRESH CRACKERS v jednání s klientem
Ctíme každého klienta, jeho filozofii a potřeby. Ke každému klientovi přistupujeme s respektem, úctou a loajalitou.
Morální zásady komunity FRESH CRACKERS ke klientovi:
- nepodepisujeme žádné smlouvy
- plníme gentlemanské dohody (řečené slovo platí)
- respektujeme platné zákony České republiky a zemí, ve kterých klient působí
- ke každému klientovi přistupujeme stejně bez jakékoliv diskriminace (podle pohlaví, rasy, stavu, vyznání, sexuální orientace, věku, náboženství, rodinného stavu, zdravotnímu hendikepu, a pod.)
- při jednání s klientem jsme čestní, korektní, loajální a diskrétní
- jednáme vždy eticky a transparentně
- u každého klienta zachováváme mlčenlivost (ochrana osobních dat)
- zájem a potřeby zákazníka stavíme na první místo
- v případě nereálnosti zakázky, informujeme klienta a nezodpovědně nezačínáme práci
- pokaždé se na začátku seznámíme s klientem, jeho firmou a jejími potřebami
- často navrhneme nejvhodnější řešení pro klienta
- vždy seznámíme klienta s postupnými kroky v navrženém řešení, časovým harmonogramem a cenou
- při realizaci zakázky informujeme klienta o postupných krocích
- v případě nastalých problémů u zakázky, vždy o nich informujeme klienta, co nejdříve
- při předání výsledků zakázky zjišťujeme u klienta zpětnou vazbu
Tento Etický kodex představuje minimální seznam pravidel pro zodpovědnou práci na každé zakázce pro každého klienta.